Meest gestelde vragen over leeslijsten/dossiers
Meest gestelde vragen over leeslijsten/dossiers
In het oude Sdu Inzicht in de OR had ik een dossier. Waar kan ik deze in het nieuwe platform vinden?
In het nieuwe Inzicht in de OR wordt de dossierfunctie, zoals in het oude Inzicht in de OR, niet meer ondersteund. In het nieuwe Inzicht in de OR bestaat de functionaliteit 'Leeslijsten'. Hierin kun je documenten opslaan om op een later moment snel terug te kunnen vinden.
Reeds bestaande dossiers van het oude platform migreren logischerwijs niet mee. Wel zijn ze voorlopig terug te vinden via https://personalspace.aws.sdu.nl/my-collections. Binnen die omgeving is het mogelijk om in dossiers opgenomen documenten op te slaan als pdf. Selecteer hiervoor het dossier dat je wenst te printen/downloaden en klik rechts bovenin op het printer icoontje. Kies de (PDF-)printer en print of sla het dossier als PDF op.
Hoe werkt de leeslijst in Inzicht in de OR?
Het is erg eenvoudig om een leeslijst aan te maken. Op iedere pagina vind je rechts onderaan drie stipjes waarmee je toegang krijgt tot diverse functionaliteiten. Hierin staat ook het icoon voor leeslijst. Als je hierop klikt, kun je deze pagina toevoegen aan een nieuwe of bestaande leeslijst.
Kan een leeslijst gedeeld worden met andere personen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk, maar deze functionaliteit zijn we wel aan het ontwikkelen.
Kun je een eigen opmerking plaatsen bij documenten die je in je leeslijst opslaat?
Nee, het niet mogelijk om eigen opmerkingen te plaatsen bij documenten die je opslaat in een leeslijst.
Staat je vraag hier niet tussen?
Heb je meer vragen over leeslijsten? Neem dan contact op met de klantenservice door te mailen naar info@sdu.nl of te bellen naar 070-378 98 80 (van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur). Onze collega zal je dan verder helpen.