Wil je meer weten?

Heb je een vraag over de informatie die je hier vindt of over de website? Neem dan contact met ons op.

Klantenservice
Heb je een vraag over het abonnement, een factuur of wil je je gegevens wijzigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. We zijn op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur telefonisch bereikbaar op 070-378 98 80. Wil je dat wij contact met jou opnemen? Vul dan het contactformulier in.

Voor inhoudelijke vragen over de WOR verwijzen wij u graag naar onze @Inzicht Vraagbaak op de homepage in het blauwe blok.

Aanmaken nieuwe gebruikers door beheerder abonnement

Bij producten met meer dan 1 gebruiker is er een beheerder nodig – de eigenaar van het abonnement. Deze beheerder (vaak de voorzitter of secretaris van de OR) kan gebruikers toevoegen en verwijderen aan het abonnement.

Om gebruikers toegang te geven tot Inzicht in de OR logt de beheerder van het abonnement in met zijn of haar persoonlijk account. De beheerder met zijn persoonlijk account inloggen op de URL van de gewenste website.

Zodra u ingelogd bent kunt u via ‘Beheer Account’ op de homepage van Inzicht in de OR op de link ‘Mijn gebruikers beheren’ klikken.

 

 

Er opent een nieuw scherm waar de gebruikers toegevoegd kunnen worden op de tab ‘Mijn Gebruikers’.

 

 

 

 

Klik op de knop ‘een gebruiker aanmaken’.

Vul de gegevens van de gebruiker in.

Geef aan of de gebruiker beheerder of lezer is van het product. In de meeste gevallen zijn de leden van de OR ‘lezers’ van Inzicht in de OR. Klik op de button ‘opslaan’. De nieuwe gebruiker ontvangt nu zelf een e-mail om zijn persoonlijk account te activeren.

Zolang er achter de naam van de gebruiker een zandloper staat bij ‘status’, heeft de nieuwe gebruiker zijn persoonlijk account nog niet geactiveerd.